4 Aralık 2014 Perşembe

Adana'da 5 Yaşındaki Üvey Kızını Döverek Öldürdüğü İddia Edilen Filiz Özdemir 11 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırıldı

Adana'da 5 Yaşındaki Üvey Kızını Döverek Öldürdüğü İddia Edilen Filiz Özdemir 11 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırıldı

Adana'da 5 yaşındaki üvey kızını döverek öldürdüğü iddiasıyla yargılanan Filiz Özdemir, 11 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırıldı.

Seyhan ilçesi, Yeşiloba Mahallesi’nde oturan ve at yetiştiriciliği yapan Gıyasettin Aydoğdu’nun (29) eşi Aycan Aydoğdu 3.5 yıl önce kanser hastalığından hayatını kaybetti. Kızı Güler ile yalnız kalan Aydoğdu, eşi trafik kazasında ölen 1 çocuk annesi Filiz Özdemir (32) ile nikahsız olarak evlendi.

30 Haziran 2013 günü Filiz Özdemir, evde temizlik yapmak için 6 aylık bebeğini komşusuna bıraktı. Kendi kızı sokakta, üvey kızı da odada oynamaya başladı.
Özdemir iddiaya göre, banyoyu temizlerken açık olan kapıdan Güler’in sırt üstü düşerek kafasını ranzaya çarptığını gördü. Koşup baygın haldeki Güler’i kucaklayıp yardım istediği bir vatandaşın aracıyla hastaneye götürdü. Sağlık görevlileri, şuuru kapalı olan Güler’in vücudunda dayak izine benzer ekimozlar olduğunu görünce, durumu polise bildirdi. Kız çocuğu, hastanede yapılan müdahalelere karşın 3 gün sonra hayatını kaybetti. Filiz Özdemir ise, cinayet şüphelisi olarak tutuklandı.

Adana 3. Ağır Ceza Mahkemesi’nde ’Çocuğu veya beden ve ruh bakımından kendisini savunamayacak kişiyi öldürme’ suçundan ağırlaştırılmış ömür boyu hapis cezası istemiyle yargılanan Filiz Özdemir, hakkındaki suçlamayı kabul etmedi.

Olay günü eşinin dışarı çıktığını kendisinin de evde temizlik yaptığını söyleyen Özdemir, "Öz kızım komşumuzun çocuklarıyla ders yapıyordu. Üvey kızım Güler de evde oyun oynuyordu. Banyoyu temizlerken ranzadan düştüğünü ve başını ranzanın kenarına çarptığını gördüm. Bayılmıştı, yüzünü yıkadım. Ayılmayınca kucağıma alarak sokağa çıktım. Bulduğum bir otomobille hastaneye götürdüm. Banyodan çıkarken de ayağım kaydı, kucağımda Güler ile yere düştüm. Ben Güler’i hiç dövmedim. Suçlamayı kabul etmiyorum" dedi.

Baba Gıyasettin Aydoğdu da nikahsız eşi sanıktan şikayetçi oldu. Güler Aydoğdu’nun ölümüyle ilgili gelen Adli Tıp raporunda ise ölümünün künt kafa travmasına bağlı beyin kanamasından oluştuğu bildirilirken kollarında, bacaklarında, gövdesinde ve kulak arkasında çok sayıda ekimozlar bulunduğu, sırtındaki ekimozun ısırık izi ile uyumlu olduğu ve dişlerinde kırıklar olduğu belirtildi.

Yargılama sürecinde tahliye edilen Filiz Özdemir, karar duruşmasına katılmadı.
Mahkeme, üvey anne Filiz Özdemir’i ’Kasten yaralama sonucu ölüme neden olma’ suçundan 11 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırıp hakkında yakalama kararı çıkardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder